luni, 26 iulie 2010

Ingrijirea tenului


In primul rand scuzati faptul ca denumirile sunt in engleza,dar poza a fost uploadata pentru prima oara pe blogul meu international(ca sa il numesc asa).

1.In primul rand folosesc un demachiant pentru a indeparta machiajul si impuritatile.Cel ales de mine este cel de la Bioten.Are o textura cremoasa,fiind ideal pentru demachierea zonei ochilor.Totodata are un miros placut si hidrateaza putin pielea,lasand-o mai catifelata.

2.In al doilea rand folosesc acest Hydro Toner de la Gerovital care este destul de bun.Tenul meu este mai catifelat de cand il folosesc.

3.Pentru hidratare folosesc crema de zi pentru ten uscat/sensibil de la Elmiplant.Este o crema care mi se potriveste.De cand o folosesc zilnic nu mai am probleme cu uscarea tenului si zonelor rosii de deasupra sprancenelor si de la capatul interior al acestora.

4.Al patrulea produs pe care il folosesc este crema impotriva cosurilor Clearskin.In cazul in care imi apare cate un cos aplic seara pe el aceasta crema iar dimineata dimensiunile lui sunt mult mai mici (in unele cazuri dispare cu totul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu