miercuri, 29 septembrie 2010

Miss Dior Cherie






























Azi am folosit ultimile picaturi din acest parfum.A fost un parfum care m-a incantat atat timp cat a tinut.Bineinteles ca nu l-am folosit zilnic (decat in prima saptamana),asta datorita faptului ca am foarte multe parfumuri incepute.
Cand mi l-am cumparat,am cumparat defapt 2 sticlute (am mai procedat asa cu D&G The One).Acum mi-am impus sa nu mai incep cealalta sticluta pentru o perioada...sa mi se faca dor de miros.
Sa revin.E un parfum care mi se pare casual,potrivit pentru mers la scoala,serviciu,cumparaturi,o plimbare prin parc,etc (a-ti prins voi ideea).
Note dulci: mandarine, frunze de capsuni, zmeura si popcorn cu caramel
Note discrete: iasomie, violete, mosc si patchouli

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu