marți, 5 octombrie 2010

Zile luuungi

Dupa cum a-ti observat nu am mai postat nimic de cateva zile,asta datorita faptului ca am avut un weekend foarte aglomerat si un inceput de saptamana...intelegeti voi.Si ieri si azi am ajuns acasa la 18-18:30,fiind plecata de la 07:30 si avand o zi pliiiina.Voi incerca totusi sa nu abandonez blogul in aceasta saptamana haotica,ingrozitoare,obositoare,extrem de obositoare,extrem extrem extrem de obositoare,etc.

P.S:Coletele pentru castigatoare+mentiuni le voi expedia saptamana aceasta,nu stiu exact ziua(anuntasem ca le pun pe 2 oct. dar a cazut in weekend cand posta e inchisa).Vreau sa mentionez ca nu toate participantele mi-au lasat adresele,desi timpul pus la dispozitie a fost unul relativ indelungat.Lor le mai acord o ultima sansa si anume aceea de a imi lasa pe mail adresele pana duminica la ora 24:00.CELOR CARE MI-AU LASAT ADRSELE LE VOI EXPEDIA COLETELE SAPTAMANA ACEASTA.

2 comentarii: