duminică, 22 august 2010

GIVEAWAY Contest






Stiu ca am zis ca voi face acest giveaway cand voi avea 10 followeri,dar m-am tot gandit si datorita faptului ca marti este ziua mea m-am gandit sa fac giveaway-ul mai devreme.Stiu...nu e o scuza plauzibila,dar sper ca imi intelegeti nerabdarea :D:D:D.
Ok...m-am tot gandit cum sa organizez acest give away si am decis sa fac un mic concurs.Am mai tras cu ochiul pe la unele fete care au organizat concursuri si m-am inspirat de ici colo.
In primul rand vreau sa mentionez numarul premiilor.Acestea vor fi:
PREMIUL CONCURSULUI: castigatoarea/castigatorul(poate vor fi si baieti :-p...zic si eu :)) ) va primi 5 produse+cadou
PREMIUL SPECIAL: 3 produse+cadou
MENTIUNI:fiecare participanta/participant va primi un cadou

Concursul se va axa pe tema Vampire vs. Fairy (am atasat cateva imagini pentru a va inspira [va rog sa nu copiati look-ul,dar oricum stiu ca nu a-ti face asta :):):) ]). Puteti alege sa realizati un look pentru Vampire sau pentru Fairy (sau pentru ambele...puteti sa realizati cate look-uri vreti).
REGULI PENTRU PARTICIPARE:
-look-urile trebuie sa fie creatie personala
-sa fiti followeri ai blogului (initial vroiam ca oricine sa participe la concurs,dar apoi mi-am dat seama ca nu ar fi corect fata de"urmaritorii" mei)
-concursul este deschis doar pentru cei ce au domiciliul(si locuiesc) in Romania

CONCURSUL SE VA INCHEIA IN DATA DE 10 SEPTEMBRIE!!!

PENTRU INTREBARI SAU PENTRU A PARTICIPA astept un mail cu intrebarea sau cu poza la adresa anamariaannya@yahoo.com

7 comentarii: