luni, 2 august 2010

Lotiune de corp Dry Skin SOS: Review


Este lotiunea de corp ideala pentru mine.Deoarece pielea mea este uscata si sensibila am nevoie de hidratare intensa,dar in acelasi timp de o crema care sa fie suficient sa o aplic o singura data pe zi.Am incercat o multime de creme (de la marile firme pana la no name-uri) pana am dat de aceasta "minunatie".
Dry Skin SOS face ceea ce promite: catifeleaza chiar si pielea foarte uscata,asigura hidratare de lunga durata,confera pielii un aspect sanatos,are un parfum delicat si o textura foarte placuta.
Nota mea pe o scara de la 1 la 10 pentru acest produs este 10.Vi-l recomand cu caldura!

Un comentariu:

  1. Incearca si unturile de corp Fennel. Pe aceeasi baza ca si lotiunea Avon - untul de Shea

    Deasemenea incearca la comentarii sa lasi deschisa optiunea nume+website... e utila multora, mai ales ca nu toti avem cont google, AIM, WP, typepad si live journal...

    RăspundețiȘtergere