luni, 2 august 2010

Pasi esentiali pentru ingrijirea pielii in timpul verii

Imi dau seama ca nu sunt eu cea mai in masura sa vorbesc despre acest subiect,deoarece chiar zilele trecute soarele "m-a prajit" ca pe...ca pe o omleta,dar va voi prezenta pasii pe care ii urmez tot timpul,desi zilele trecute nu am respectat toti pasii.Totusi va asigur ca primul pas l-am respectat si il respect cu sfintenie.
1.In primul rand pentru o piele sanatoasa trebuie sa aveti grija de igiena personala.Stiu ca va ganditi "Ce vrea asta?Doar stim ca trebuie sa ne spalam",dar credeti-ma ca unele persoane cu care am avut ghinionul sa ma aflu in autobuz nu stiau asta.
2.Consumati multe lichide:sucuri naturale de fructe si apa...multa apa.La inceput poate fi greu sa bei apa,deoarece ai senzatia ca nu iti aluneca pe gat,dar dupa cateva zile te obisnuiesti.
3.Folositi creme cu factor de protectie solara,dar cu SPF redus,deoarece in urma mai multor cercetari s-a constatat ca cu cat SPF-ul este mai ridicat cu atat mai usor pot interveni boli ale pielii.
4.Evitati, pe cat posibil, sa va expuneti la soare in intervalele cand este foarte cald.
5.Aplicati in fiecare zi o crema hidratanta si nutritiva, cu actiune de hranire si anti-imbatranire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu